Понедельник, 29.04.2024, 03:25Вітаю Вас Гість | RSS
Болградський районний центр дитячої та юнацької творчості
Меню
Вхід на сайт
Пошук
Поділись з друзями
Календар
«  Сентябрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Захист дітей
Національна дитяча гаряча лінія
Статистика
Головна » 2020 » Сентябрь » 3 » Про роботу закладу в умовах карантину
12:03
Про роботу закладу в умовах карантину

Шановні батьки, педагоги та вихованці гуртків!

З 1 вересня 2020 року Болградський РЦДЮТ відчинив свої двері здобувачам освіти. До 15 вересня проводиться набір вихованців у гуртки.

У зв’язку з карантинними обмеженнями, доводимо до Вашого відома, інформацію про створення безпечних умов для навчання дітей.

Відвідування закладу освіти здобувачами освіти здійснюється у звичайному режимі.

Проведення масових заходів в приміщеннях обмежено: не більш 1 особи на 5 м2.

В помаранчевій зоні заборонено в закладі проводити масові заходи кількістю більш ніж 100 осіб та більше 1 особи на 20 м2 площі будівлі або території де проводиться захід.

На вході в заклад облаштовано Місце для обробки рук антисептиками.

При вході в заклад учасники освітнього процесу мають обробляти руки антисептиком.

Вхід до закладу освіти можливий лише у захисній масці або респіраторі. 

Батьки мають забезпечити дітей масками із розрахунку 1 захисна маска                  на 3 години навчання.

Забезпечення питного режиму в закладі не буде, тому кожна дитина повинна мати обов’язково пляшечку води.

Перед відвідуванням закладу батьки повинні провести термометрію своїй дитині.

В закладі функціонують два входи: основний та запасний.

Чергові на вході в заклад (з 8.00- початок роботи закладу,  з 9.00 та з 12.00- початок роботи гуртків).

            Черговий на основному вході:

  • проводить термометрію безконтактним термометром всім працівникам закладу

(працівників із ознаками гострого респіраторного захворювання або підвищеною температурою тіла понад 37,2° C черговий не допускає на робоче місце);

  • контролює наявність захисних масок у відвідувачів при вході в заклад;
  • не допускає до закладу батьків або супроводжуючих осіб – крім тих, які

супроводжують осіб з інвалідністю.

            Черговий на запасному вході (вхід відчиняється якщо працюють 2 і більше гуртків одночасно):

  • контролює наявність захисних масок у відвідувачів при вході в заклад;
  • не допускає до закладу батьків або супроводжуючих осіб – крім тих,

які супроводжують осіб з інвалідністю.

Керівник гуртка зустрічає своїх вихованців на вході.

Під час пересування приміщеннями закладу використання захисних масок                є обов'язковим. Усі працівники закладу забезпечуються засобами індивідуального захисту із розрахунку 1 захисна маска на 3 години роботи.

Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, працівник повинен ретельно вимити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

Біля входу, в коридорах закладу та в санвузлі встановлено контейнери для використаних масок і рукавичок.

Умивальник забезпечений рідким милом, паперовими рушниками.

На підлозі нанесена розмітка для утримання дистанції та організованого руху коридорами.

З розрахунку графіку роботи гуртків відкривається запасний вхід/вихід. Завдяки цьому, якщо працюють 2 і більше гуртків одночасно, вхід/вихід має здійснюватися                    за такою схемою:

  • кабінет образотворчого мистецтва – головний вхід/вихід
  • музичний кабінет – запасний вхід/вихід
  • кабінет бісероплетіння – запасний вхід/вихід
  • кабінет декоративно-прикладного мистецтва – запасний вхід/вихід
  • актова зала – запасний вхід/вихід
  • танцювальний кабінет – головний вхід/вихід
  • костюмерна – головний вхід/вихід
  • методичний кабінет – головний вхід/вихід

Перед заняттями педагоги опитують вихованців гуртка щодо їхнього самопочуття. В разі виявлення ознак гострої респіраторної хвороби, педагог терміново зв’язується з батьками (іншими законними представниками) дитини та приймається узгоджене рішення щодо його направлення до закладу охорони здоров'я. Педагог інформує директора закладу про такі випадки.

Після вилучення особи з симптомами інфекційної хвороби в приміщенні,                     де перебувала ця особа, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція висококонтактних поверхонь.

У разі підтвердження випадку короновірусної хвороби в одного з вихованців,                всі інші вихованці гуртка визнаються такими, що потребують самоізоляції та переводяться на навчання в дистанційному режимі, педагоги – на роботу в дистанційному режимі.

Окремі заняття гуртків будуть проводитись на відкритому повітрі                           за можливості.

Захисні маски можуть не використовуватися педагогами та вихованцями під час проведення занять у навчальних приміщеннях.

У помаранчевій зоні педагоги використовують захисні щитки під час проведення заняття гуртка.

Керівники гуртків здійснюють провітрювання приміщень не менше 10 хвилин після кожного заняття.

Перерви повинні тривати не менш 15 хвилин.

Під час перерви педагоги виводять дітей з приміщення на відкрите повітря та знаходяться з дітьми.

Прибиральниця службових приміщень проводить вологе прибирання коридорів 2 рази на день, відповідає за очищення і дезінфекцію поверхонь – дверних ручок, столів, місць для сидіння після проведення занять у кінці робочого дня, щоденно здійснює дезінфекцію контейнерів для використаних масок і рукавичок.

            Якщо дитина після хвороби приступає до навчання батьки мають надати копію медичної довідки про те, що дитина здорова.

            Спосіб комунікації батьки спільно з керівником гуртка вирішують самостійно.

В червоній зоні забороняється:

  • відвідування закладу здобувачами освіти;
  • проведення культурно – масових заходів, конкурсів, фестивалів, виставок.

Усі вихованці гуртків переводяться у формат дистанційного навчання; керівники гуртків закладу – на роботу в дистанційному режимі на платформах для онлайн взаємодії: ViperMessenger, Skype, Zoom, Google Classroom. Основними формами онлайн комунікації є: відео конференція, форум, чат, блог, електронна пошта.

Запроваджується гнучкий (дистанційний) режим роботи працівників закладу.

Виконуються інші рекомендації Міністерства охорони здоров’я України, головного державного санітарного лікаря України, санітарної служби Болградського району.

Переглядів: 897 | Додав: rcdut | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar