Воскресенье, 05.05.2024, 15:53Вітаю Вас Гість | RSS
Болградський районний центр дитячої та юнацької творчості
Меню
Категорії розділу
Адаптовані програми [0]
Адаптовані програми гуртків РЦДЮТ на 2014 рік
Календарне плануваня 2014 [4]
Календарно-тематичне плануваня гуртків РЦДЮТ на 2014 рік
Адаптовані програми 2015-2016 [0]
Адаптовані програми гуртків РЦДЮТ на 2015-2016 рік
Адаптовані програми 2016-2017 [0]
Адаптовані програми гуртків РЦДЮТ на 2016-2017 рік
Вхід на сайт
Пошук
Поділись з друзями
Захист дітей
Національна дитяча гаряча лінія
Статистика

Каталог статей


Головна » Статті » Календарне плануваня 2014

Календарне планування Театрального гуртка «Джерело»

Назва розділу

 

Кількість годин

І

Вступне заняття (6г.)

Теоретичні заняття

Практичні заняття

Дата проведення

1

Ввідний інструктаж з правил техніки безпеки..

2

 

 

2

Ознайомлення з навчальним планом роботи гуртка

 

2

 

3

Попереднє обговорення можливого репертуарного плану гуртка.

 

2

 

ІІ

Ввідний курс з теорії акторської майстерності (8г.)

 

 

 

4

Дія. Сценічна культура.

2

 

 

5

Надзавдання твору, вистави і образу. Наскрізна дія твору, вистави і образу.

2

 

 

6

Конфлікт драматичного твору. Конфлікт в виставі. Конфлікт образу та образів.

2

 

 

7

Основні дійові принципи акторської майстерності. Принципи побудови поведінки і намірів.

2

 

 

ІІІ

Практичне використання пам яті фізичних дій (22г.)

 

 

 

8

Поняття про акторський термін «пам ять фізичних дій»

2

 

 

9

Етюди на прості фізичні дії.

2

 

 

10

Етюди на прості фізичні дії.

2

 

 

11

Придумування одиночних етюдів з уявними предметами в запропонованих обставинах вимушеного мовчання.

 

2

 

12

Придумування парних етюдів з уявними предметами в запропонованих обставинах вимушеного мовчання.

 

2

 

14

Придумування групових етюдів з уявними предметами в запропонованих обставинах вимушеного мовчання.

 

2

 

15

Виконання одиночних етюдів з уявними предметами в запропонованих обставинах вимушеного мовчання. Н-д: «мяч», «прибирання», т.і.

 

2

 

16

Виконання парних етюдів з уявними предметами в запропонованих обставинах вимушеного мовчання.

 

2

 

17

Виконання групових етюдів з уявними предметами в запропонованих обставинах вимушеного мовчання. «Заміна лампочки»

 

2

 

18

Розбір по подіях відомого драматичного твору. Наприклад, «Лісова пісня» Лесі Українки.

 

2

 

19

Розбір по подіях відомого драматичного твору. Наприклад «Недоросль» Фонвізін

 

2

 

ІV

Практичне використання емоційної пам яті (16г.)

 

 

 

20

Поняття про акторський термін «емоційна пам ять».

2

       

 

21

Поняття про акторський  термін «асоціативний етюд».

 

2

 

 

22

Придумування і виконання асоціативних етюдів з картинами.

 

2

 

23

Придумування і виконання асоціативних етюдів на прилаштовування

 

2

 

24

Придумування і виконання асоціативних етюдів «манки».

 

2

 

25

Придумування і виконання асоціативних етюдів під музично-шумовий супровід.

 

2

 

26

Придумування і виконання асоціативних етюдів на задану тематику (фантазію)

 

2

 

27

Поняття про фантазію. Різниця між уявою і фантазією. Вправи на фантазію (доповнити оповідання, придумай казку.тощо)

 

2

 

V

Практичне використання активної уваги (4г.)

 

 

 

28

Поняття про акторський термін  «Активна увага»

2

 

 

29

Вправи на активну увагу.Наприклад: «арифмометр», «друкарська машинка», «муха», «екстрасенс», «описати партнера по-пам'яті»тощо.

 

 

2

 

VІ

Практичне використання активної уяви (8г.)

 

 

 

30

Поняття про акторський термін «Активна уява»

2

 

 

31

Придумування оповідання. Виконання групою вистави за створеним оповіданням

2

 

 

32

Виконання одиночних, парних та групових етюдів на фантазійні сюжети:

  • за сюжетом легенди;

- за сюжетом міфу;

 

2

 

33

Перегляд та обговорення етюдів професійних акторів, учнівських вистав.

 

2

 

VІІ

Робота над роллю. (36 г.)

 

 

 

34

Обговорення п єси

 

2

 

 

35

Попередній розбір п єси. («Недоросль»)

 

2

 

36

Розбір запропонованих обставин п єси «Недоросль» (Країна, епоха, звичаї, вірування, етикет, костюм, мода)

 

2

 

37

Аналіз образів-персонажів.

 

2

 

38

Виявлення головного конфлікту п єси.

 

2

 

39

Конфлікти образів-персонажів та між образами-персонажами (відповідність головному конфлікту)

 

2

 

40

Надзавдання п єси, постановки, образів-персонажів.

 

2

 

41

Наскрізна дія п єси., образів-персонажів.

 

2

 

42

Мова п єси, образів-персонажів.

 

2

 

43

Перегляд п єси. Обговорення.

 

2

 

44

Читання п єси по подіях. (І-ІІдія)

2

 

 

45

Докладний розбір подійового ряду пєси «Недоросль»(І-ІІ дія)

 

2

 

46

Відтворення в дії епізодів.

2

 

 

47

Читання п єси по подіях. (ІІІ-5дія)

 

2

 

48

Докладний розбір подійового ряду пєси «Недоросль»

(ІІІ - 5дія)

 

2

 

49

Перши виходи на майданчик після застільного розбору п’єси «Недоросль»

 

2

 

50

Робота над словом. (Вправи для занять сценічної грамоти)

 

2

 

51

Постановка особливостей говору головних героїв: Простакової, Митрофана

 

2

 

VІІІ

Вироблення навиків ансамблевості (20г.)

 

 

 

52

Відтворення в дії цілих картин.

2

 

 

53

Відтворення епизодів І дії (Простакова, Петруша т.і. )

 

2

 

54

Відтворення епізодів  ІІ дії

 

2

 

55

Відтворення епізодів  ІІІ дії

 

2

 

56

Відтворення епізодів  ІV дії

 

2

 

57

Відтворення епізодів  V дії

 

2

 

58

Практична робота

2

 

 

59

Практичне закріплення з предметами декорації

 

2

 

60

Практичне закріплення з урахуванням дійових завдань постанови.

 

2

 

61

Перші проби в костюмах.

 

2

 

ІX

Подолання внутрішнього конфлікту «актор-глядач» (16г.)

 

 

 

62

Правила поведінці на майданчику

2

 

 

63

Значення мізансцен як побудова постанови.

2

 

 

64

Проведення монтувальної репетиції: вироблення декорації, оформлення, розподіл бутафорії.

 

2

 

65

Монтувальна репетиція для «світла и звуку» (фонограми, відпрацювання технічної і звукової схеми видовища )

 

2

 

66

Репетиції сцен з масовою кількістю героїв.

 

2

 

67

Репетиції сцен сольних номерів та діалогів.

 

2

 

68

Репетиції відшліфованих  номерів в епізоди.

 

2

 

69

Об єднання  епізодів в цілісне видовище (від прологу до финалу)

 

2

 

70

Прогін усього видовища (відчуття ритму, місце в загальної композиції, час виходу на сцену, обговорення зауважень, корективи)

 

2

 

71

Генеральна репетиція (загальна тривалість, чіткість, синхронність дій, злагодженость)

 

2

 

X

Екскурсії, вистави, гастролі (4г.)

 

 

 

72

Вистави на сцені школи.

 

2

 

73

Едкскурсії до Будинку культури м. Болград

 

2

 

XІ

Заключне заняття (4)

 

 

 

74

Підведення підсумків роботи за рік

2

 

 

75

Показ кращих етюдів та композіцій

 

2

 

76

Всього

46

98

144

Категорія: Календарне плануваня 2014 | Додав: rcdut (11.12.2014)
Переглядів: 8987 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar