Воскресенье, 05.05.2024, 16:51Вітаю Вас Гість | RSS
Болградський районний центр дитячої та юнацької творчості
Меню
Категорії розділу
Адаптовані програми [0]
Адаптовані програми гуртків РЦДЮТ на 2014 рік
Календарне плануваня 2014 [4]
Календарно-тематичне плануваня гуртків РЦДЮТ на 2014 рік
Адаптовані програми 2015-2016 [0]
Адаптовані програми гуртків РЦДЮТ на 2015-2016 рік
Адаптовані програми 2016-2017 [0]
Адаптовані програми гуртків РЦДЮТ на 2016-2017 рік
Вхід на сайт
Пошук
Поділись з друзями
Захист дітей
Національна дитяча гаряча лінія
Статистика

Каталог статей


Головна » Статті » Календарне плануваня 2014

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ занять гуртка «ДОБРИЙ НАСТРІЙ»

План роботи

вокального гуртка на перше півріччя навчального 2014-2015 року

 

№ п/п

Тема: Зміст роботи

Кількість годин

Календарні строки

1.

Вступне заняття. Водний інструктаж з ТБ. Ознайомлення з планом роботи гуртка. Прослуховування музичних творів.

2

02.09.2014

2.

Організаційні питання. Добір репертуару. Вміння правильно використовувати дихання. Виразний і емоційний спів раніше вивчених пісень

2

06.09.2014

3.

Вміння правильно користуватися диханням. Вправи на розвиток голосового апарату (ІІ розділ)

2

 

09.09.2014

4.

Розспівування по нотам гами С-мажор, (до, ре, мі, фа, соль, ля, сі, до) (ІІІ розд.)

2

13.09.2014

5.

Розповідь про музичний твір «Реве та стогне Дніпр широкий» та його автора. Слухання твору.  (V розд.)

2

16.09.2014

6.

Вивчення та розташування нот на нотному стані. Слухання класичної музики. Аналіз твору Рахманіного «Реквієм» 

(VІ розд.)

2

20.09.2014

7.

Слухання та розбір народної  пісні, аналіз тексту та змісту твору: «От извора»  (VІІ розд.)

2

23.09.2014

8.

Слухання та розбір сучасної пісні, аналіз тексту та змісту твору «Морская черепашка» (VІІ розд.)

2

27.09.2014

9.

Слухання та розбір класичної  музики, аналіз тексту та змісту творів Баха, Бетховена, Рахманінова (VІІ розд.).

2

30.09.2014

10.

Вправи на «Стаканто». Чітко, уривчасто виконувати слоги: да, до, ду, дє, да; ди, да, да, до,ду  (ІІ розд.).

2

04.10.2014

11.

Спів інтервалів і акордів в мажорі. Вправа на розвиток виконання багатоголосся (ІІІ розд.).

2

07.10.2014

12.

Інструктаж з ТБ. Роз’яснення терміну «Імпровізація». Складання музики на заданний текст (ІV розд.)

2

11.10.2014

13.

Бесіда про особливості музично-виразних засобів, твору «Реве та стогне Дніпр широкий» (V розд.).

2

14.10.2014

14.

Ознайомлення з голосовими засобами музичної виразності. Спів важких музичних інтервалів (VІ розд.).

2

18.10.2014.

15.

Слухання та розбір народної пісні. Аналіз тексту та змісту твору «Янеле, Янке»  (VІІ розд.).

2

21.10.2014

16.

Слухання та розбір сучасної пісні. Аналіз тексту та змісту твору «Если з другом вышел в путь»  (VІІ розд.).

2

25.10.2014

17.

Ознайомлення з терміном «Хореографія». Виконання  музичних творів з танцювальними рухами на сцені.

(VІІІ розд.).

2

28.10.2014

18.

Відповідь про використання скоромовок для розвитку артикуляції та голосового апарату : на дворе трава, на траве дрова (ІІ розд.).

2

01.11.2014

19.

Інструктаж з ТБ. Спів вправ на «Стакато». Термін «Ритмічний малюнок», виконання ритмічних пісень (ІІ розд.).

2

04.11.2014

 

20.

 

Вправа на багатоголосся у гармонічному ладу. Спів нот гармонічного ладу (ІІІ розд.).

2

08.11.2014

21.

Вправа  на складання музики по нотам. Вміння правильно скласти мелодію на ладанний текст. Спів складеної музики (ІV розд.).

2

11.11.2014

22.

Стисла розповідь про автора музичного твору «Мальви». Слухання та аналіз змісту твору. (V розд.).

2

15.11.2014

23.

Роз’яснення терміну «форте» - ₣; ₣₣, «п’яно» - Р; РР, «мецо форте» - mf; «мецо п’яно» - mp . Слухання творів та аналіз виконання за динамікою (VІ розд.).

2

18.11.2014

24.

Слухання та розбір народної пісні. Аналіз тексту та змісту твору «Богдан Калінка думаше»  (VІІ розд.).

2

22.11.2014

25.

Слухання та розбір сучасної пісні. Аналіз тексту та змісту твору «Сниться сон»  (VІІ розд.).

2

25.11.2014

26.

Слухання та розбір сучасної пісні. Аналіз тексту та змісту творів «Две половинки»  (VІІ розд.).

2

29.11.2014

27.

Виконання музичних інтервалів на «стакато»: Сf; DЕ. Слухання пісень у швидкому темпі. (ІІ розд.).

2

02.12.2014

28.

Вправа на «легато» - спів , пов’язано, роз певно, спокійно, без атаки: широка ріка, рідна сторона.  (ІІ розд.).

Вправа на розвиток дикції у швидкому темпі: ді-да, ді-да, ді-да, ді-да, да…..(ІІІ розд.).

1

 

1

06.12.2014

29.

Слухання та розучування творів з тонічним тризвуком. Спів склад з тонічним тризвуком (ІІІ розд.).

2

09.12.2014

30.

Спів імпровізації. Робота над голосоведінням. Вміння співати по нотам. (ІVрозд.).

Розповідь про сучасну українську пісню. Слухання українських пісень. Аналіз музичних творів. (V розд.).

1

 

1

13.12.2014

 

 

31.

Робота над подачею звуку та диханням. Вправа на дикцію в творах на ₣ і ₣₣ (VІ розд.).

Слухання та вивчення новорічних колядок (VII розд.).

1

 

1

16.12.2014

32.

Розучування новорічних колядок. Аналіз змісту та тексту

(VII розд.).

Добір репертуару сучасної пісні. Робота над вивченням музичної твору (VII розд.).

1

 

1

20.12.2014

33.

Слухання та розбір сучасних пісень за текстом та мелодією по куплетах «Мы рисуем мир» (VII розд.).

2

23.12.2014

34.

Спів вивчених творів на сцені з мікрофоном та танцювальними рухами. Робота над характером творів та синхронністю рухів (VIIІ розд.).

2

27.12.2014

35.

Генеральна репетиція. Робота над частотою інтонування творів(VII розд.).

Виступ колективу та солістів у новорічних святах.

1

 

1

30.12.2014

Категорія: Календарне плануваня 2014 | Додав: rcdut (11.12.2014)
Переглядів: 6558 | Рейтинг: 3.5/4
Всього коментарів: 0
avatar