№
|
Назва розділу
|
Кількість годин
|
І
|
Вступне заняття (6г.)
|
Теоретичні заняття
|
Практичні заняття
|
Дата проведення
|
1
|
Ввідний інструктаж з правил техніки безпеки..
|
2
|
|
|
2
|
Ознайомлення з навчальним планом роботи гуртка
|
|
2
|
|
3
|
Попереднє обговорення можливого репертуарного плану гуртка.
|
|
2
|
|
ІІ
|
Ввідний курс з теорії акторської майстерності (8г.)
|
|
|
|
4
|
Дія. Сценічна культура.
|
2
|
|
|
5
|
Надзавдання твору, вистави і образу. Наскрізна дія твору, вистави і образу.
|
2
|
|
|
6
|
Конфлікт драматичного твору. Конфлікт в виставі. Конфлікт образу та образів.
|
2
|
|
|
7
|
Основні дійові принципи акторської майстерності. Принципи побудови поведінки і намірів.
|
2
|
|
|
ІІІ
|
Практичне використання пам яті фізичних дій (22г.)
|
|
|
|
8
|
Поняття про акторський термін «пам ять фізичних дій»
|
2
|
|
|
9
|
Етюди на прості фізичні дії.
|
2
|
|
|
10
|
Етюди на прості фізичні дії.
|
2
|
|
|
11
|
Придумування одиночних етюдів з уявними предметами в запропонованих обставинах вимушеного мовчання.
|
|
2
|
|
12
|
Придумування парних етюдів з уявними предметами в запропонованих обставинах вимушеного мовчання.
|
|
2
|
|
14
|
Придумування групових етюдів з уявними предметами в запропонованих обставинах вимушеного мовчання.
|
|
2
|
|
15
|
Виконання одиночних етюдів з уявними предметами в запропонованих обставинах вимушеного мовчання. Н-д: «мяч», «прибирання», т.і.
|
|
2
|
|
16
|
Виконання парних етюдів з уявними предметами в запропонованих обставинах вимушеного мовчання.
|
|
2
|
|
17
|
Виконання групових етюдів з уявними предметами в запропонованих обставинах вимушеного мовчання. «Заміна лампочки»
|
|
2
|
|
18
|
Розбір по подіях відомого драматичного твору. Наприклад, «Лісова пісня» Лесі Українки.
|
|
2
|
|
19
|
Розбір по подіях відомого драматичного твору. Наприклад «Недоросль» Фонвізін
|
|
2
|
|
ІV
|
Практичне використання емоційної пам яті (16г.)
|
|
|
|
20
|
Поняття про акторський термін «емоційна пам ять».
|
2
|
|
|
21
|
Поняття про акторський термін «асоціативний етюд».
|
2
|
|
|
22
|
Придумування і виконання асоціативних етюдів з картинами.
|
|
2
|
|
23
|
Придумування і виконання асоціативних етюдів на прилаштовування
|
|
2
|
|
24
|
Придумування і виконання асоціативних етюдів «манки».
|
|
2
|
|
25
|
Придумування і виконання асоціативних етюдів під музично-шумовий супровід.
|
|
2
|
|
26
|
Придумування і виконання асоціативних етюдів на задану тематику (фантазію)
|
|
2
|
|
27
|
Поняття про фантазію. Різниця між уявою і фантазією. Вправи на фантазію (доповнити оповідання, придумай казку.тощо)
|
|
2
|
|
V
|
Практичне використання активної уваги (4г.)
|
|
|
|
28
|
Поняття про акторський термін «Активна увага»
|
2
|
|
|
29
|
Вправи на активну увагу.Наприклад: «арифмометр», «друкарська машинка», «муха», «екстрасенс», «описати партнера по-пам'яті»тощо.
|
|
2
|
|
VІ
|
Практичне використання активної уяви (8г.)
|
|
|
|
30
|
Поняття про акторський термін «Активна уява»
|
2
|
|
|
31
|
Придумування оповідання. Виконання групою вистави за створеним оповіданням
|
2
|
|
|
32
|
Виконання одиночних, парних та групових етюдів на фантазійні сюжети:
- за сюжетом міфу;
|
|
2
|
|
33
|
Перегляд та обговорення етюдів професійних акторів, учнівських вистав.
|
|
2
|
|
VІІ
|
Робота над роллю. (36 г.)
|
|
|
|
34
|
Обговорення п єси
|
2
|
|
|
35
|
Попередній розбір п єси. («Недоросль»)
|
|
2
|
|
36
|
Розбір запропонованих обставин п єси «Недоросль» (Країна, епоха, звичаї, вірування, етикет, костюм, мода)
|
|
2
|
|
37
|
Аналіз образів-персонажів.
|
|
2
|
|
38
|
Виявлення головного конфлікту п єси.
|
|
2
|
|
39
|
Конфлікти образів-персонажів та між образами-персонажами (відповідність головному конфлікту)
|
|
2
|
|
40
|
Надзавдання п єси, постановки, образів-персонажів.
|
|
2
|
|
41
|
Наскрізна дія п єси., образів-персонажів.
|
|
2
|
|
42
|
Мова п єси, образів-персонажів.
|
|
2
|
|
43
|
Перегляд п єси. Обговорення.
|
|
2
|
|
44
|
Читання п єси по подіях. (І-ІІдія)
|
2
|
|
|
45
|
Докладний розбір подійового ряду пєси «Недоросль»(І-ІІ дія)
|
|
2
|
|
46
|
Відтворення в дії епізодів.
|
2
|
|
|
47
|
Читання п єси по подіях. (ІІІ-5дія)
|
|
2
|
|
48
|
Докладний розбір подійового ряду пєси «Недоросль»
(ІІІ - 5дія)
|
|
2
|
|
49
|
Перши виходи на майданчик після застільного розбору п’єси «Недоросль»
|
|
2
|
|
50
|
Робота над словом. (Вправи для занять сценічної грамоти)
|
|
2
|
|
51
|
Постановка особливостей говору головних героїв: Простакової, Митрофана
|
|
2
|
|
VІІІ
|
Вироблення навиків ансамблевості (20г.)
|
|
|
|
52
|
Відтворення в дії цілих картин.
|
2
|
|
|
53
|
Відтворення епизодів І дії (Простакова, Петруша т.і. )
|
|
2
|
|
54
|
Відтворення епізодів ІІ дії
|
|
2
|
|
55
|
Відтворення епізодів ІІІ дії
|
|
2
|
|
56
|
Відтворення епізодів ІV дії
|
|
2
|
|
57
|
Відтворення епізодів V дії
|
|
2
|
|
58
|
Практична робота
|
2
|
|
|
59
|
Практичне закріплення з предметами декорації
|
|
2
|
|
60
|
Практичне закріплення з урахуванням дійових завдань постанови.
|
|
2
|
|
61
|
Перші проби в костюмах.
|
|
2
|
|
ІX
|
Подолання внутрішнього конфлікту «актор-глядач» (16г.)
|
|
|
|
62
|
Правила поведінці на майданчику
|
2
|
|
|
63
|
Значення мізансцен як побудова постанови.
|
2
|
|
|
64
|
Проведення монтувальної репетиції: вироблення декорації, оформлення, розподіл бутафорії.
|
|
2
|
|
65
|
Монтувальна репетиція для «світла и звуку» (фонограми, відпрацювання технічної і звукової схеми видовища )
|
|
2
|
|
66
|
Репетиції сцен з масовою кількістю героїв.
|
|
2
|
|
67
|
Репетиції сцен сольних номерів та діалогів.
|
|
2
|
|
68
|
Репетиції відшліфованих номерів в епізоди.
|
|
2
|
|
69
|
Об єднання епізодів в цілісне видовище (від прологу до финалу)
|
|
2
|
|
70
|
Прогін усього видовища (відчуття ритму, місце в загальної композиції, час виходу на сцену, обговорення зауважень, корективи)
|
|
2
|
|
71
|
Генеральна репетиція (загальна тривалість, чіткість, синхронність дій, злагодженость)
|
|
2
|
|
X
|
Екскурсії, вистави, гастролі (4г.)
|
|
|
|
72
|
Вистави на сцені школи.
|
|
2
|
|
73
|
Едкскурсії до Будинку культури м. Болград
|
|
2
|
|
XІ
|
Заключне заняття (4)
|
|
|
|
74
|
Підведення підсумків роботи за рік
|
2
|
|
|
75
|
Показ кращих етюдів та композіцій
|
|
2
|
|
76
|
Всього
|
46
|
98
|
144
|