№ п/п
|
Тема: Зміст роботи
|
Кількість годин
|
Календарні строки
|
1.
|
Вступне заняття. Водний інструктаж з ТБ. Ознайомлення з планом роботи гуртка. Прослуховування музичних творів.
|
2
|
02.09.2014
|
2.
|
Організаційні питання. Добір репертуару. Вміння правильно використовувати дихання. Виразний і емоційний спів раніше вивчених пісень
|
2
|
06.09.2014
|
3.
|
Вміння правильно користуватися диханням. Вправи на розвиток голосового апарату (ІІ розділ)
|
2
|
09.09.2014
|
4.
|
Розспівування по нотам гами С-мажор, (до, ре, мі, фа, соль, ля, сі, до) (ІІІ розд.)
|
2
|
13.09.2014
|
5.
|
Розповідь про музичний твір «Реве та стогне Дніпр широкий» та його автора. Слухання твору. (V розд.)
|
2
|
16.09.2014
|
6.
|
Вивчення та розташування нот на нотному стані. Слухання класичної музики. Аналіз твору Рахманіного «Реквієм»
(VІ розд.)
|
2
|
20.09.2014
|
7.
|
Слухання та розбір народної пісні, аналіз тексту та змісту твору: «От извора» (VІІ розд.)
|
2
|
23.09.2014
|
8.
|
Слухання та розбір сучасної пісні, аналіз тексту та змісту твору «Морская черепашка» (VІІ розд.)
|
2
|
27.09.2014
|
9.
|
Слухання та розбір класичної музики, аналіз тексту та змісту творів Баха, Бетховена, Рахманінова (VІІ розд.).
|
2
|
30.09.2014
|
10.
|
Вправи на «Стаканто». Чітко, уривчасто виконувати слоги: да, до, ду, дє, да; ди, да, да, до,ду (ІІ розд.).
|
2
|
04.10.2014
|
11.
|
Спів інтервалів і акордів в мажорі. Вправа на розвиток виконання багатоголосся (ІІІ розд.).
|
2
|
07.10.2014
|
12.
|
Інструктаж з ТБ. Роз’яснення терміну «Імпровізація». Складання музики на заданний текст (ІV розд.)
|
2
|
11.10.2014
|
13.
|
Бесіда про особливості музично-виразних засобів, твору «Реве та стогне Дніпр широкий» (V розд.).
|
2
|
14.10.2014
|
14.
|
Ознайомлення з голосовими засобами музичної виразності. Спів важких музичних інтервалів (VІ розд.).
|
2
|
18.10.2014.
|
15.
|
Слухання та розбір народної пісні. Аналіз тексту та змісту твору «Янеле, Янке» (VІІ розд.).
|
2
|
21.10.2014
|
16.
|
Слухання та розбір сучасної пісні. Аналіз тексту та змісту твору «Если з другом вышел в путь» (VІІ розд.).
|
2
|
25.10.2014
|
17.
|
Ознайомлення з терміном «Хореографія». Виконання музичних творів з танцювальними рухами на сцені.
(VІІІ розд.).
|
2
|
28.10.2014
|
18.
|
Відповідь про використання скоромовок для розвитку артикуляції та голосового апарату : на дворе трава, на траве дрова (ІІ розд.).
|
2
|
01.11.2014
|
19.
|
Інструктаж з ТБ. Спів вправ на «Стакато». Термін «Ритмічний малюнок», виконання ритмічних пісень (ІІ розд.).
|
2
|
04.11.2014
|
20.
|
Вправа на багатоголосся у гармонічному ладу. Спів нот гармонічного ладу (ІІІ розд.).
|
2
|
08.11.2014
|
21.
|
Вправа на складання музики по нотам. Вміння правильно скласти мелодію на ладанний текст. Спів складеної музики (ІV розд.).
|
2
|
11.11.2014
|
22.
|
Стисла розповідь про автора музичного твору «Мальви». Слухання та аналіз змісту твору. (V розд.).
|
2
|
15.11.2014
|
23.
|
Роз’яснення терміну «форте» - ₣; ₣₣, «п’яно» - Р; РР, «мецо форте» - mf; «мецо п’яно» - mp . Слухання творів та аналіз виконання за динамікою (VІ розд.).
|
2
|
18.11.2014
|
24.
|
Слухання та розбір народної пісні. Аналіз тексту та змісту твору «Богдан Калінка думаше» (VІІ розд.).
|
2
|
22.11.2014
|
25.
|
Слухання та розбір сучасної пісні. Аналіз тексту та змісту твору «Сниться сон» (VІІ розд.).
|
2
|
25.11.2014
|
26.
|
Слухання та розбір сучасної пісні. Аналіз тексту та змісту творів «Две половинки» (VІІ розд.).
|
2
|
29.11.2014
|
27.
|
Виконання музичних інтервалів на «стакато»: Сf; DЕ. Слухання пісень у швидкому темпі. (ІІ розд.).
|
2
|
02.12.2014
|
28.
|
Вправа на «легато» - спів , пов’язано, роз певно, спокійно, без атаки: широка ріка, рідна сторона. (ІІ розд.).
Вправа на розвиток дикції у швидкому темпі: ді-да, ді-да, ді-да, ді-да, да…..(ІІІ розд.).
|
1
1
|
06.12.2014
|
29.
|
Слухання та розучування творів з тонічним тризвуком. Спів склад з тонічним тризвуком (ІІІ розд.).
|
2
|
09.12.2014
|
30.
|
Спів імпровізації. Робота над голосоведінням. Вміння співати по нотам. (ІVрозд.).
Розповідь про сучасну українську пісню. Слухання українських пісень. Аналіз музичних творів. (V розд.).
|
1
1
|
13.12.2014
|
31.
|
Робота над подачею звуку та диханням. Вправа на дикцію в творах на ₣ і ₣₣ (VІ розд.).
Слухання та вивчення новорічних колядок (VII розд.).
|
1
1
|
16.12.2014
|
32.
|
Розучування новорічних колядок. Аналіз змісту та тексту
(VII розд.).
Добір репертуару сучасної пісні. Робота над вивченням музичної твору (VII розд.).
|
1
1
|
20.12.2014
|
33.
|
Слухання та розбір сучасних пісень за текстом та мелодією по куплетах «Мы рисуем мир» (VII розд.).
|
2
|
23.12.2014
|
34.
|
Спів вивчених творів на сцені з мікрофоном та танцювальними рухами. Робота над характером творів та синхронністю рухів (VIIІ розд.).
|
2
|
27.12.2014
|
35.
|
Генеральна репетиція. Робота над частотою інтонування творів(VII розд.).
Виступ колективу та солістів у новорічних святах.
|
1
1
|
30.12.2014
|